På grunn av korona restriksjonene kan maks 100 personer delta på et arrangement, men da med minimum 1 meter mellom hver. Alle må sitte på  faste, tilviste plasser, og alltid benytte munnbind når man ikke sitter på sin faste plass. På grunn av arealbegrensingene i Festsalen snakker vi da om 30-40 deltagere. Alle må tegne seg på liste med navn og kontaktinformasjon når de kommer. Blir det for mange fremmøtte, forbeholder vi oss retten til å avvise de som kommer når det ikke er plass til flere i salen med 1 meters mellomrom.
Vi beklager den vanskelige situasjonen vi befinner oss i for tiden.

Dagsorden

• Sak 1. Foreningen og Eiendommene:
    Årsberetning og Regnskap i revidert stand, 2020
  • Sak 2. Foreningen: Budsjettforslag for 2021
  • Sak 3. Forslag til Årsmøtet fra styret
  • Sak 4. Innkomne forslag fra medlemmer
  • Sak 5. Valg

Vi setter opp en link til årsmøtet slik at det blir anledning til å delta digitalt: