Årets tradisjonelle 17. mai arrangement i foreningen vil dessverre også i år bli avlyst på grunn av korona krisen, men foreningen vil prøve å gjennomføre et lukket og nedskalert arrangement.
Ifølge kulturminister Abid Q. Rajans uttalelse til VG den 12. mars 2021 kan man ikke forvente at det kan bli mulig å gjennomføre en storslått 17. mai-feiring i år heller. Han håper likevel at det kan åpnes for noen lokale markeringer på nasjonaldagen. Det blir ikke de gigantiske samlingene som vi er vant til, men vi skal forsøke å legge til rette for lokale markeringer og nabolags-barnetog, sier kulturministeren.

Slik blir det altså i foreningen vår også, kun en lukket markering av dagen.

Styret.

Årets 17. mai arrangement er dessverre avlyst på grunn av korona situasjonen.

Peer Dahl - Forretningsfører