En fantastisk 17. mai på Engen

Foreningen åpnet kl. 10 for foreningens medlemmer, men allerede kl. 0700 presis var det flaggheising på Engen med salutt fra Skansen. 0800 avmarsj til Festplassen sammen med Skipperforeningen. BMF hadde i år hele 11 medlemmer under vår fane. Markering ved Minebøssen og Sjømannsmonumentet. 0850 ble det markering ved egen minnevegg på Engen for 1. og 2. verdenskrig. 0900 var det samling rundt styrebordet. Etter dette var det åpent hus for medlemmer med familie. Alle var blid og fornøyd og enig om at årets 17. mai hadde vært en fantastisk dag.

I år er det foreningens pensjonistgruppe som er arrangør.
Dørene på Engen er åpen for alle foreningens medlemmer mellom 10 - 15.
Ta med deg din familie og kom innom våre lokaler på den store dagen.

Styret

Nyt dagen fra våre flotte lokaler

Vi tilbyr våre medlemmer fri adgang til våre trivelige lokaler i Engen 20 (3.etg.) på 17. mai, der man har meget god utsikt til byen og Hovedprosesjonen. Der kan man også få seg en kopp kaffe og eventuelt et kakestykke om man er heldig. Vi har også hotdog og litt rømmegrøt så lenge beholdningen rekker.
Lokalene er åpen for medlemmer mellom kl. 10 og 15.

Hjertelig velkommen.

Styret.