Bergens Maskinistforening er blitt 150 år siden vi ble stiftet 3. juledag tilbake i 1873. Vi feirer derfor oss selv på Clarion Hotel Admiral lørdag den 20. januar 2024 fra kl. 18. OBS: Kun medlemmer kan delta, ev. med ledsager, foruten inviterte gjester.

Påmelding skjer ved innbetaling av egenandel på navn til vår jubileums konto. Bindende påmelding, og først til mølla. Vi forbeholder oss retten til å avslå påmeldingen av ulike årsaker, hvis man ikke er medlem, at listen er full, osv. Egenandelen er kr. 500,- for en person, og kr. 1000,- om man tar med ledsager.

Egenandelen betales inn snarest til vår jubileums konto 3624.30.30689 merket ditt navn, deretter sender du en epost til: bergens.mf@dnmf.no  merket med ditt navn, kontonummer, telefonnummer, og beløpet du har betalt, slik at vi kan sjekke, og ev. gi deg en tilbakemelding om det er nødvendig.
Hjertelig velkommen til jubileumsfesten lørdag 20. januar 2024 kl. 18.