Året 2023 ble et hektisk år for foreningen, med salg av vårt kjære Engen, og kjøp av nye lokaler i Lille Markeveien 13, 1.etg. på Klosteret / Nordnes. Vi overtok lokalene i Lille Markeveien den 1. november 2023.
Foreningens Stiftelsesdag den 27. desember ble markert på tradisjonelt vis i våre nye lokaler, med kaffe, kake, Cognac og sigar. Vi åpnet lokalene kl. 11, og arrangementet startet kl. 12. Vi takker DNMF for hilsen i forbindelse med vår 150. stiftelsesdag 27.12.  Hilsenen ble godt mottatt av de frammøtte. Dette var fine ord fra forbundet med godt og historisk innhold. Det ble en verdig og tradisjonell markering i Lille Markevei 13. Det ene bildet viser vår første fane som bakgrunn. Avbildet er fra venstre er: Sigvart Røyrvik, Øyvind Vatle, Rune Larsen, Rolf Nilsen. Alle har eller har hatt sentrale verv i BMF.

Rune Larsen, Formann BMF