Året 2020 har vært svært spesielt for oss alle som følge av Covid-19 viruset. På lik linje med andre arrangement i foreningen kunne heller ikke markering av stiftelsesdagen gjennomføres på tradisjonelt vis. Vi ønsket likevel å fremheve dagen og hedre stifterne av vår ærverdige forening. Det ble derfor avtalt at æresmedlem Ingvald Bø, formann i pensjonist gruppen Bjørn Skaar, samt undertegnede skulle møtes i foreningen for en alternativ markering 27.12.2020 kl. 1200 presis. I tillegg ble også tidligere formenn Sigvart Røyrvik og Rolf Nilsen invitert.

Selv om vi var få, ble det en verdig markering av Stiftelsesdagen. Med så sentrale medlemmer av foreningen til stede ble det også anledning til litt historisk tilbakeblikk. Dessuten meningsutveksling om foreningens fremtid. Vi håper alle nå at Covid 19 situasjonen vil utvikle seg på en måte som tilsier at foreningens lokaler snart kan benyttes av våre medlemmer slik vi ønsker. Det samme gjelder også for vår splitter nye leilighet i Spania som står klar til bruk for våre medlemmer. Vi sysler også med planer om en felles sosial samling i foreningen så snart myndigheter og generelle hensyn tillater dette.

Vennlig hilsen,

Rune Larsen