Fjordsteam hos BMF på Engen, lørdag den 4. august 2018

Program for dagen:

14:00 Lokalet til Bergens Maskinistforening på Engen åpner for medlemmer. Enkel servering & sosialt samvær. Orientering om foreningens ferieleilighet i Spania.

15:45 Avreise med veteranbuss til Leknestangen. Historisk foredrag om BMF på bussen.

17:00 Ankomst Leknestangen, ombordstigning på d/s Oster, og avreise tilbake til Bergen via Hosanger.

20:00 Ankomst Vågen

Egenandel kr. 100,- per person. Betales ved fremmøte. Skriftlig påmelding pr. epost eller skjema fra www.bemafo.no til foreningen i forkant for beregning av tilstrekkelig transportkapasitet.

Som alltid – først til mølla.

Hjertelig velkommen.
Styret.

Kos deg på Fjordsteam i våre flotte lokaler 14 – 15.45

I våre trivelige lokaler i Engen 20, 3.etg. inviterer vi fra kl. 14 alle våre medlemmer til å kose seg innendørs med noe godt i glasset. Vår faste vertinne Dagny er tilstede og serverer forfriskninger og snacks før avreise kl. 15.45 med veteranbussen til Leknestangen.

Kl. 15 vil det bli holdt en kort presentasjon av foreningens siste medlemstilbud – leiligheten vår på Costa del Sol i Spania. Det vil bl.a. bli vist bilder / film av anlegget, og status på fremdriften i prosjektet.

Hjertelig velkommen.

Styret.