Lørdag

Det blir avreise fra foreningens lokaler kl. 9 lørdag 22 april. Vi ankommer Ulvik ca. kl. 12.00. Det blir lunsj på Brakanes hotel kl. 12.30-14.00, med innsjekk etter lunsj. Kl. 15.00 blir det avreise til Syse Gard. Her vil det blant annet bli Sider smaking og muligheter for å handle i Gardsutsalget.

På Syse Gard møter de eit gjestfritt vertskap som fortel om garden og viser rundt i alle produksjonslokala for frukt og kjøt. De får omvisning og biletframsyning i museumsdelen, smaksprøvar på noko av det som vert foredla, og de kan sjølvsagt handla i gardsutsalget. Der får de kjøpt fersk frukt i sesongen, heimelaga syltetøy, hermetiske dessertar, pølse, spekemat, flatbrød og mykje anna godt.

Det blir retur fra Garden ca kl. 16.45. Deretter blir blir det servert en liten aperitiff på hotellet kl. 18.45 i resepsjonsområdet, før vi spiser middag kl. 19.00 – 21.00.

Etterpå kan du disponere tiden som du vil. Du kan for eksempel gå i hotelbaren og nyte forfriskninger, eller du kan ta deg en spasertur og nyte de vakre omgivelsene. Det vil også være muligheter for dans i hotellets nattklubb fra kl. 21.30 for de som ønsker det.

Søndag

Frokosten serveres fra 08.00-10.30.
Deretter blir det en felles samling med ledsagere i konferansesenteret kl. 11.00-12.00. Vi byr på kaffe, te, vann og frukt. Forretningsfører presenterer leiligheten vår i Spania, og svarer på spørsmål fra salen.

Utsjekk fra rommene senest 12.00-12.30. Det blir servert lunsj kl. 12.30-14.00.
Deretter blir det avreise til Bergen med bussen kl. 14.00. På veien tar vi turen bortom Hardangerbroen for å beundre Nordeuropas høyeste hengebro. Vi forventer å være tilbake i Bergen søndag 23. April ca. kl. 17.00.

Hovedbilde: Foto: Per Eide – Visitnorway.com
Øvrige bilder er hentet fra: sysegard.no

Join the discussion One Comment

• ThemeNectar sier:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum luctus ipsum id quam euismod a malesuada sapien euismod. Aliquam commodo aliquam ante eu iaculis. Praesent tristique est eu purus pellentesque sed adipiscing nulla tristique. Donec ac consectetur leo.