Forening

Stiftelsesdagen 2021

By desember 29, 2021 No Comments

Året 2021 ble også et annerledes år på grunn av Covid-19 viruset. På lik linje med en del av de andre arrangement i foreningen kunne heller ikke markering av stiftelsesdagen gjennomføres på tradisjonelt vis. Vi ønsket likevel å fremheve dagen og hedre stifterne av vår ærverdige forening. Det ble derfor avtalt at æresmedlem Ingvald Bø, konstituert formann i pensjonist gruppen Sigvart Røyrvik, samt foreningens formann Rune Larsen skulle møtes i foreningen for en alternativ markering 27.12.2020 kl. 1200 presis, sammen med noen få inviterte medlemmer av styret og tidligere formenn. Selv om vi var få, ble det en fin og verdig markering av Stiftelsesdagen. Med så sentrale medlemmer av foreningen til stede ble det også god anledning til å minnes foreningens historie, og ha en god diskusjon om foreningens fremtid, og 150 års jubileet som bare er 2 år unna.