Vi inviterte til årets første medlemsmøte / orienteringsmøte i foreningen mandag 9. mars. På agendaen hadde vi følgende:

1. Status leiligheten i Spania (nå ytterligere utsatt på grunn av Corona viruset)
2. Årsmøtet fredag 24. april fra kl. 18 (MERK – Kan bli utsatt på ubestemt tid)
3. Elektronisk stemmegivning til valg (Vi har hatt denne muligheten i mange           år allerede siden stemmeseddelen kan lastes ned og sendes inn pr. epost,           men vi skal evaluere forbundets digitale opplegg for å avgi stemme til valg).
4. Eventuelt (Mange spurte om mye, vi besvarte spørsmålene etter beste evne).

Møtet ble avhold fra kl. 19 til kl. 21.30, med en kort pause midtveis.
Det var ca. 20 tilstede i salen, hvorav de fleste som vanlig var pensjonister.
I pausen og etter møtet ble det servert nydelig hvit dame, nytrukken kaffe, og andre forfriskninger.
De fremmøtte var enig i at det hadde vært et godt møte med mye nyttig informasjon.

/Styret