Vi heiser flagget på Engen

De morgenfriske får seg en brødskive og en kopp kaffe før avmarsj kl. 07:45 med fane til Festplassen. Derfra går vi videre kl. 08:00, sammen med Skipperforeningen til Minnebørsen og Sjømannsmonumentet. Vi returnerer deretter til foreningens lokaler for en liten markering ved vår egen minnetavle, samt litt sosialt samvær.

Vi åpner dørene for alle våre medlemmer kl. 10. Ta med deg famile og venner og ta del i feiringen hos oss.

Peer Dahl - Forretningsfører

Nyt dagen fra våre flotte lokaler

I våre trivelige lokaler i Engen 20 (3.etg.) har man meget god utsikt til byen og Hovedprosesjonen, og man kan kose seg med vått & tørt. Vår faste vertinne Dagny selger rimelige forfriskninger som is, brus, smørbrød, hotdog, rømmegrøt, samt øl, vin, te, og kaffe med eller uten Avec frem til kl. 15.

Hjertelig velkommen.

Styret.