Årets tradisjonelle 17. mai arrangement i foreningen ble dessverre avlyst på grunn av korona krisen, men vi heiste flagget som vanlig på Engen for å markere dagen.
Bekransningen av monumentene i sentrum ble foretatt av 17. mai komiteen, på våre og Skipperforeningens vegne. Skipperforeningen måtte som oss avlyse sitt arrangement for dagen, på grunn av korona situasjonen.

Styret ønsker alle våre medlemmer med familie tilbake neste 17. mai.

Årets 17. mai arrangement er dessverre avlyst på grunn av korona situasjonen.

Peer Dahl - Forretningsfører

AVLYST PÅ GRUNN AV KORONA KRISEN:

I våre trivelige lokaler i Engen 20 (3.etg.) har man meget god utsikt til byen og Hovedprosesjonen, og man kan kose seg med vått & tørt. Vår faste vertinne Dagny selger rømmegrøt med spekemat og vannkringle, hotdog eller pølse med lompe, samt mineralvann, øl, vin, conjak eller wisky, long drink eller kaffe/te og bløtekake til kl. 15.
Hjertelig velkommen.
Styret.